Platforma de televiziune proprie a gigantului Facebook ar putea fi lansată la jumătatea lunii august, după câteva starturi ratate, conform unor surse din interiorul companiei citate de Bloomberg sub acoperirea anonimatului.
Compania Facebook le-a solicitat deja partenerilor săi pentru asigurarea de conținut video să predea primele episoade ale seriilor pregătite special pentru această platformă.
Inițial Facebook se aștepta ca acest proiect să fie gata încă de acum o lună, însă realizarea de conținut a durat mai mult decât se prevedea și încă ar mai putea să se înregistreze întârzieri. Compania are drept obiectiv finanțarea unui set de programe originale pentru platforma sa TV, ce urmează să fie vizualizate în afara news feed-ului obișnuit, în cadrul unei secțiuni dedicate materialelor video prin care Facebook vrea să pătrundă pe colosala piață a publicității de televiziune din SUA, o piață de aproximativ 70 de miliarde de dolari.
Noua platformă de televiziune a Facebook le va oferi celor peste 2 miliarde de utilizatori înregistrați ai rețelei de socializare acces la conținut realizat atât de companii de producție de televiziune cât și de utilizatori particulari. Conform Bloomberg, Facebook încearcă să ofere conținut de calitate mai bună decât rivalii de la YouTube, aparținând Google, însă nu vrea să intre în competiție directă cu marii producători de conținut de televiziune din SUA precum Netflix, HBO sau Showtime.
Pentru a se asigura că platforma sa TV va fi un succes, Facebook a angajat o echipă managerială cu experiență în domeniul media și în special în domeniul producțiilor de televiziune, echipă pe care continuă să o extindă.
Deocamdată informațiile despre noua platformă de televiziune propusă de Facebook nu au fost confirmate oficial de reprezentanții companiei.