Site icon studentus.md

TOP 13 cărți de vizită neobișnuite

|||

Cartea de vizită este un accesoriu indispensabil în afaceri. Cînd îi oferi cuiva cartea ta de vizită, îi înmînezi de fapt o descriere a imaginii tale.

Ca și CV-urile sau scrisorile de intenție, ele se pierd în mormanele potențialilor angajatori și clienți, care le primesc zi de zi. În aceste condiții, trebuie să te faci remarcat. Prin urmare, cartea ta de vizită ar putea fi cheia care îți va deschide ușa către oameni noi, către clienți noi pe care i-ai impresionat cu o prezentare originală.

1. Francesca Pasini este un designer respectat și a dorit să realizeze o carte de vizită din materiale neobișnuite – „Inspirația a venit accidental„, a declarat Pasini. „Am dorit să am o carte de vizită care să nu fie tipărită pe hîrtie sau alt suport tradițional„.

2. Daniel Ballou spune că oamenii păstrează cartea sa de vizită pe birou, deoarece nu încape în portmoneu. „Oamenii au privit cu interes moneda. Cei mai mulți dintre ei o întorc pe o parte și pe alta sau pun întrebări despre modul în care a fost realizată.” zice Daniel. Ideea acestei cărți de vizită i-a venit lui Ballou într-o noapte lungă de muncă – în care nu prea a închis ochii. Business card-ul i-a adus pînă acum mulți clienți și proiecte.

3. Un studio audio din Brazilia și-a descris cel mai bine activitatea prin intermediul unor cărți de vizită în formă de casete.

4. O firmă din Republica Moldova care realizează rame își folosește obiectele și drept modele pentru cărțile de vizită.

5. Dacă ai deja prea multe date de contact, prea multe cărți de vizită, un recrutor olandez s-a hotărât să ofere clienților cărți de vizită comestibile.

6. Cum mai bine să arăți că ești specialist în acupunctură decât prin intermediul unor cărți de vizită în care datele de contact parcă au fost făcute cu înțepături de ac.

7. Struck Creative s-a gîndit să pună semințe în cartea de vizită tip pliculeț a firmei Lush (care se ocupă cu dezvoltarea terenurilor și proprietăților).



8. Piese de lego, așa arată cărțile de vizită ale unei firme belgiene de arhitectură.

9. Cartea de vizită a editurii Creative Company arată ca o carte.

10. Reprezentanța Adidas din Brazilia își face cunoscute datele de contact prin șireturi.

11. Tim Noppert a dorit o carte de vizită care să fie realizată dintr-un material asemănător celui utilizat la realizarea instrumentelor medicale. În calitate de deținător al unei companii producătoare de instrumente medicale, MER-Europe, Noppert nu putea ignora importanța unei cărți de vizită de excepție. Viziunea lui Noppert a fost pusă în aplicare de designerul Raul Rodrigues (Romen Design).

12. Matteo Neri a realizat o carte de vizită care seamană cu o gumă de mestecat și a stîrnit foarte multe impresii. Neri este un artist italian care lucrează de cîțiva ani în domeniul graficii și știe că prima impresie contează pentru un client. Italianul a avut ideea să proiecteze o carte de vizită care seamană cu o gumă de mestecat și este marcată cu logoul: „Nu mesteca această carte de vizită!” Cărțile sale de vizită pentru compania BlackJack Graphic Basement au un succes nebun în rîndul oamenilor, care le apreciază întrutotul. Unii îl salută călduros, alții zîmbesc și toata lumea are o reacție. Pentru cărtile sale de vizită, Neri a folosit un procedeu de laminare și folie de aluminiu.

13. Uneori, nu este nevoie decât de o ștampilă pentru a-ți lăsa datele de contact.

Exit mobile version