Cum să slăbeşti după sărbătorile de Paşte

0
143

 

În fiecare an sărbătorile de Paşte îşi lasă urme pe silueta ta. Cîteva kilograme în plus care se aşează în special pe şolduri şi pe abdomen îţi dau bătăi de cap iar acestea le poţi îndepărta doar împrietenindu-te cu sportul.

Încearcă să practici în fiecare zi cîteva exerciţii fizice pentru a te menţine în formă şi a avea o siluetă de invidiat.

Îţi prezentăm cîteva exerciţii care nu îţi vor lua mult timp dar care te vor lăsa să te bucuri de efectele lor:

1. Abdomenele

Cu siguranţă că îţi doreşti să scapi de colăceii de pe burtică după o masă copioasă de Paşte, iar în acest caz exerciţiile pentru abdomen îţi vor fi de mare ajutor.

Începe cu două seturi de câte 15 repetări, apoi măreşte numărul cu câte 3-5 ridicări zilnic.

2. Urcatul şi coborâtul scărilor

Picioarele tale la fel au nevoie să se dezmorţească după o perioadă în care exerciţiile fizice au lipsit din activitatea ta zilnică.

Încearcă să urci şi să cobori scările din bloc, metrou sau din parc. Acest exerciţiu uşor te ajută să-ţi tonifiezi muşchii fesieri şi şoldurile, abdomenul şi spatele. În acelaşi timp, beneficiezi şi de un uşor impact al exerciţiului de tip aerobic.

3. Genuflexiuni

Exerciţiile de genuflexiuni te ajută să pui în mişcare picoarele, abdomenul şi te ajută să păstrezi o poziţie corectă a coloanei vertebrale.

Iniţial, 3 seturi de câte 10 repetări sunt suficiente. Ulterior, adăugă câte 2-3 în plus în fiecare zi.

4. Plimbările lungi şi în pas alert

Nu ezita să faci cîte o plimbare în fiecare dimineaţă, mai ales că timpul de afară te lasă să te încarci cu o doză de energie pe parcursul întregii zile sau seara pentru a scăpa de caloriile acumulate.

5. Alergare uşoară

Aleargă în aer liber ori de cîte ori ai ocazia ,răsfaţă-ţi organismul cu cîteva minute de alergare care îţi vor pune în mişcare toţi muşchii şi te vor ajuta să elimini kilogramele în plus într-un timp foarte scurt.

Sursa: eva.ro

Lasă un comentariu