Prin urmare, Campania cu genericul: „Cunoaște-ți drepturile de pasager al serviciilor taxi” are menirea să informeze consumatorii despre drepturile pe care le au atunci când optează pentru acest serviciu, educarea unui comportament responsabil și adecvat al pasagerilor, dar și monitorizarea entităților economice de a respecta legislația corespunzătoare domeniului vizat.
În acest sens, inspectorii Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au amplasat un șir de plăcuțe informative pentru consumatori pe banchetele din spate ale taximetrelor, astfel încât această informație să fie vizibilă pentru pasageri. Plăcuța pentru consumatori conține cea mai importantă informație pe care aceștia trebuie să o cunoască despre prestarea acestui serviciu, și anume, marcarea tarifelor pe kilometru și pe oră amplasate pe portiera din față a automobilului, poziționarea pe mașină a lampei-taxi de culoare galbenă, conectată pe toată durata călătoriei, precum și solicitarea bonului de casă de la șoferi. În mod obligatoriu tarifele de pe bon trebuie să coincidă cu tarifele de pe portieră.