Moldova Holiday – aplicație mobilă cu Noul Brand Turistic

 Aplicația Moldova Holiday prezintă top 50 atracții turistice din Moldova, fiind dezvoltată de către o

companie privată ce are în portofoliu aplicația Slovenia’s Top 50, după modelul căreia și a fost

elaborată. Aici au fost incluse cele mai cunoscute vinării, monumente culturale și arhitecturale,

muzee și mănăstiri din Moldova.

Aplicația este disponibilă în două versiuni: pe iOS și Android, și poate fi descărcată gratuit atît pe

telefon cît și pe tabletă. Designul acesteia corespunde standardelor ghidului de utilizare a

brandului turistic și este în limba engleză. Aplicația oferă informații generale despre destinații,

localizarea acestora pe hartă, cu posibilitatea de a planifica o vizită, de a invita prietenii prin

intermediul rețelelor de socializare, de a stabili și vizualiza traseul utilizând harta în regim offline,

precum și alte opțiuni.

Lansarea aplicației mobile Moldova Holiday este parte a unei ample campanii de promovare a

Brandului Turistic, care va începe în această săptămână în cadrul Aeroportului Internațional

Chișinău, care constă din plasarea bannerelor cu noul brand turistic și distribuirea a 10.000 de

cartele SIM cu 3G gratuit, în perioada 10-24 aprilie, pentru toți vizitatorii străini în zona de sosire

a aeroportului, cu scopul de sensibilizare despre atracțiile turistice și noile posibilități de self-

traveling în Moldova. Aceste cartele vor avea imprimate codul QR al aplicației.

Campania este realizată cu suportul proiectului USAID CEED II, în parteneriat cu ANTRIM,

Agenția Turismului, Aeroportul Internațional Chișinău, Orange Moldova și Departamentul Poliției

de Frontieră. 

Sursa: itmoldova.com